24 de febreiro de 2018

Restringido   Contacto  Engador a Favoritos

Inicio

AGRUPACIÓN SOCIALISTA DE SILLEDA

 


Home / ACTUALIDADE / MUNICIPAIS 2011 / Os veciños de Bandeira abarrotan a Praza

MUNICIPAIS 2011

Os veciños de Bandeira abarrotan a Praza do Entroido

Nin o mal tempo puido cun magnifico acto no que interviron Manuel Cuiña, Fran Caamaño, ministro de Xustiza, Pachi Vazquez, e Paula Fernandez

 

08/05/2011

 

Paula y Pachi recuperan el espíritu de la moción

El PSOE silledense celebró ayer su mitín en A Bandeira en el que el líder gallego y Caamaño arroparon a la lista

Autor: m. García Localidad: lalín / la voz Fecha de publicación: 8/5/2011

Los socialistas silledenses recuperaron ayer el espíritu de la moción de censura en su acto en A Bandeira. Lo hicieron en una Praza do Antroido que se llenó y en la que la candidatura estuvo arropada tanto por el ministro de Justicia, Francisco Caamaño, y el secretario xeral del PSdeG, Pachi Vázquez.

Tanto la candidata, Paula Fernández, como el secretario xeral do PSdeG, Pachi Vázquez, la recordaron. «As urnas van restituir a afrenta de Feijoo e Louzán a todos os veciños deste Concello», proclamó Vázquez, que exigió al líder autonómico de los populares que acuda a Silleda «a pedir perdón primeiro por aupar a unha tránsfuga á alcaldía, e segundo, porque despois de coroala, deixouna abandonada a ela e aos veciños deste Concello».

Paula Fernández, que fue la encargada de cerrar el mitin, puso el punto de mira en los populares. Así, descacó que por muchas promesas de renovación que haga el PP «non olvidedes nin vos confundades, que son os mesmos que tumbaron un goberno cuio único delito foi traballar». También destacó que fueron los que acumularon las deudas en el PP y recuerda que quiere volver «para acabar o que empezamos».

Por otra parte, la candidata también respondió a palabras del PP que la ligaba políticamente a Zapatero. Paula fue tajante. «Non deixedes que vos vendan que votarme a min é votar a Zapatero. Nin esto é Madrid, nin eu serei presidenta. Somentes quero ser a alcaldesa», aseguró

 

 

 

 

 


E-mail: silleda@psdeg-psoe.org
Configuración óptima 1024*768 / IE, Nestcape 4.0 ó superiores y Opera